Sve reklamacije primamo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS, br. 62/2014 i 6/2016 - dr. Zakon).
Ukoliko ste primili pošiljku, te ustanovili:
molimo Vas da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema telefonskim ili putem mail-a.
Ako niste u mogućnosti da nas obavestite u ovom roku, obavestite nas što pre budete mogli. U takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama.
U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi Videomedia mreža led bilborda d.o.o. Kragujevac. Videomedia mreža led bilborda d.o.o. Kragujevac će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, zameniti proizvod sa novim ili izvršiti povraćaj novca.
Kupac robu može da vrati samo UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:
Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo, izjavu o saobraznosti, garanciju ukoliko podleže garanciji, pakovanje itd). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac. Posle 14 dana od dana prijema Videomedia mreža led bilborda d.o.o. Kragujevac nije obavezan da vrati novac ili zameni robu.
Po prijemu ovako poslate robe služba će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.